2013. szeptember 18., szerda

Hamis bolognai sült csirke comb, cukkinis, currys rizzsel

Kislányom kedvence a bolognai de hát mindig nem eheti, így próbáltam neki, azért témánál maradva egy kis sült húsit feltálalni, gyorsan szerettem volna, ezért némi turpissággal éltem:)
Hozzávalók:
a sültez:
Csirkecombok igény szerint,
só,
1 doboz olaszos vajkrém (azaz turpisság) ,
bazsalikom,
sajt,
olaj,
Rizs:
Rizs szintén igény szerint, 
só, 
olaj,

1 kisebb cukkini,
1 fej hagyma, 
curry,
só, kevés olaj
Elkészítés:
A húst megtisztítjuk, megsózzuk és tepsibe helyezzük, jól bekenjük az olaszos vajkrémmel, majd megszórjuk bazsalikommal és reszelt sajttal.
Olajat aláöntve sütni kezdjük.
Hamarosan meglátjuk szükséges-e vizet önteni alá, ha igen, egy keveset tegyünk a tepsibe.
A körethez a megtisztított rizst, kevés olajon sóval kipattogtatjuk, megszórjuk curryivel, majd annyi vízzel, hogy elfedje készre főzzük.
Aki jobban bízik a csomagos, félkész rizsben nyugodtan készítse abból, Én magam szeretem, jó kis tapadósra :)
A cukkinit megtisztítjuk, lekockázzuk és olajon megpuhítjuk,  nem feltétlenül kell víz alá, ez persze függ attól, mennyire zsenge.
Amennyiben mégis kell víz akkor azt teljesen süssük el róla.
Ha a cukkini elkészült a rizshez keverjük és a közben elkészült csirkecombokkal, frissen tálaljuk, hozzá salátát kínálunk.
 Tipp:
A cukkinis rizs bármilyen sülthöz, fasírozotthoz ill. rántott ételekhez használható!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése