2020. február 21., péntek

Ch csökkentett meggyes


Isteni és egyszerű meggyes süti, ami billeszthető az egészséges étrendbe.


Hozzávalók: 
3 tojás
1o dkg diawellnes negyedannyi édesítő
11 ml kókuszolaj
250 g tejföl 
18-20 dkg zabliszt 
De lehet kókusz liszt is vagy keverve,
nálam most 5 dkg kókusz liszt, 10 dkg zabliszt volt az arány. 
A mennyiséget pedig meglátjuk, hogy szívja meg magát, 
mert ez függ a liszt tipúsától.
1 csapott tk. szódabikarbóna
1 csipet só
(ezt sosem hagyom ki a sütikből :) )
meggybefőtt
némi porcukorhelyettesítő
(elhagyható)


Elkészítés:
Kimérjük lisztet és hozzá adjuk a szódabikarbonát.
A többi alapanyagot egy tálba összekeverjük, majd a 
lisztet is hozzáadjuk. 
Elég sűrű a massza, hiszen ahogy említettem, 
megszívja magát a liszt. 
Ezután sütőpapírral bélelt tepsibe (nekem 24x20-as) tesszük.
Simítóval egyengettem el sűrűsége miatt.
Majd a végén ízlés szerint megpakoljuk meggyel.


160°-on sütöttem alsó-felső sütésű villanytűzhelyben, tűpróbáig.
Sajnos az időt elfelejtettem figyelni. 
Érdemes megvárni, míg kihűlik! Én nem tudtam! :D
Így eléggé morzsálódott és nehezebben tudtam kivenni. 
Hűlés után már egész más volt az állaga, sokkal maszívabb!
Lgvégül, a tetejét meghinthetjük diawellnes porcukorhelyettesítővel.

Nálunk rántás mentes karfiol leves mellé volt a második fogás.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése