2015. április 26., vasárnap

Csokis meggy torta 2.


Bár nemrég készült tombola tortám is ilyen ízesítést kapott, 
azért szerettem volna ennek a tortának is külön bejegyzést szentelni.
Egyrészt más borítást, díszítést szántam neki, másrészt
nagypapám 84. születésnapjára készítettem, aki nagyon szereti
a Feketeerdő tortát de most megakartam lepni egy hasonló de még is más ízzel 
és kicsit "fiúsabb" külcsínnel! :D
A végén Ő lepett meg, mert miután a nagymamám túrós zsemléjéből
jól betermelt, így egy kis gyomorrontás gátat szabott a kóstolásnak.
Most lábadozó pocakkal várja a zöld jelzést, hogy ehessen belőle! :D

A recept linkjein megtaláltok minden információt.
Annyival egészíteném ki, hogy ebben az esetben
kevés csokidarabbal is megszórtam a krém rétegek tetejét.

A 24-es alapra került egy 15 cm-es torta recept alapján sütött
lap, amit egy kicsit nagyobb formába sütöttem, hogy ne legyen túl magas.
Burkolatként 1 kg unidec lett felhasználva némi maradékkal.
Színezőként égszínkék Wilton gélt használtam- adag opcionális,
 továbbá virág kiszúrot, és gyöngyöt.
A széleket csavart díszítéssel fedtem.
Az egészet átkentem nedves ecsettel.

Recept:
 Piskóták:
24 cm-es és egy 15 cm-es olajos piskóta.
Utóbbit, ha nem akarjuk magasra a tetején, 
tegyük egy pár cm-el nagyobb formába.

Krémek:
A csokis meggy krém egy kevés tört csokival kiegészítve.


1 kg unidec
égszínkék Wilton

Egy kis saját kezűleg készített marcipán üdvözlő táblácskával.
Van még mit gyakorolni! :P


Amikor a felső színt rákerült az alapra, az alsó
lap tetejére a közepén kevés vajkrémet kentem.

Az ünnepelt a dédunokával :)
Na igen papa mosolya nem őszinte :D
Azok a fránya ízletes túrós zsemlék kiszúrtak vele! :P









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése