2014. június 2., hétfő

Túróval és bébi cukkinivel töltött kápia paprika

Könnyed fogás főként a melegebb napokra, amikor nem kívánjuk a nehéz ételeket.
Ha önmagában kevésnek bizonyulna, húsok mellé is feltálalhatjuk köretként.
A tölteléket kedvünkre variálhatjuk, különböző sajtokkal, zöldségekkel vagy fűszerekkel.
Ínycsiklandó illatok lengik be a lakást, a konyhába csábítva az éhes családot! ;)

Hozzávalók: 
6 nagyobb kápia paprika
25 dkg túró
1 kinyomós sajt
1 bébi cukkini
2 szál újhagyma
ezek már a kertemből

bazsalikom levél- opcionálisan
1doboz tejföl
kevés pirospaprika
10 dkg reszelni való sajt

köretnek :
sütni való sárga burgonya, só, rozmaring
olaj

Elkészítés:
Az alaposan megmosott burgonyát gerezdekre vágjuk, sózzuk és megszórjuk rozmaringgal,
meglocsoljuk kevés olajjal,
 majd elkezdjük sütni.   
A paprikákat megmossuk, csumájukat eltávolítjuk.
A túrót villával áttörjük, hozzáadjuk a sajtot, az apróra vágott cukkinit, hagymát, bazsalikomot.
Fűszerezzük.
A paprikákat betöltjük és a burgonya közé helyezzük.
Folyadékot nem kell hozzá adni, mert a paprika enged annyit.
Maradt ki kevés cukkinim, azokat szeletelve szintén a burgonyára tettem.
Kb. 20 perc után öntsük le a burgonyát tejföllel, szórjuk meg kevés pirospaprikával és reszeljük rá a sajtot,
majd süssük készre.
A paprikákat Én kihagytam, mert szerettem volna meghagyni a csodás szintét anélkül, 
hogy a tejföllel vagy sajttal elfedtem volna.

Jó étvágyat kívánok! ;)

Tipp:
A több levet enged a paprika, óvatosan öntsük le, vagy merjünk ki belőle. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése