2013. május 12., vasárnap

Krémes álom, sütés nélkül


Egy a neten keringő népszerű recept alapján készült.
Sokan megosztották azt a fotót de saját kreálmányokat nem láttam, így gondoltam kipróbálom.
A recept elsőre is több sebből vérzett, ezért kézbe vettem a dolgot és megalkottam a saját verziómat :)
Jól sikerült, finom is lett.
Tanulság: ne dőlj be minden csodás képes receptnek! :P

Hozzávalók:
alsó-felső réteg:
2 vaníliás aranka krémpor,
6 dl tej, 
1 cs. zselatin
Középső réteg:
250 g mascarpone ( én házilag készítettem hozzá)
200 ml tejszín (hulala megfelel)
2 ek. porcukor
1cs.zselatin
250 g tetszőleges gyümölcs

Elkészítés
A gyümölcsöket, ha konzerv, lecsepegtetjük.
Felkockázzuk.
Az előzőleg lehűtött habot, habfixszel felverjük.
           Egy keveset félreteszünk díszítés gyanánt, a többihez óvatosan hozzákeverjük a mascarponét
                                                               és a 2 ek. porcukrot
1/2 dl meleg vízben feloldjuk az egyik cs. zselatint és a mascarponés habhoz keverjük.
Ezután jöhetnek a habos krémbe a gyümölcsök is.
Az aranka krémporokat kikeverjük a tejjel, a csomagon leírtak szerint.
Majd a zselatint is hozzáadjuk, ugyanúgy feloldva, mint a habos krémhez.
Ha elkészültünk, egy hosszúkás formát kibélelünk folpackkal vagy vízzel kiöblítjük,
hogy a desszertünket kitudjuk későbbiekben venni.
Következő lépésként az aranka krémet tesszük a formába, majd
a gyümölcsös , mascarponés hab krém jön, végül ismét az aranka krém jön, amivel zárunk.
1-2 órát hűtőbe tesszük.
Óvatosan, esetleg késsel elválasztva a széleit, tálra fordítjuk.
Tejszínhabbal, gyümölccsel, mandula forgáccsal díszíthetjük.


 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése