2020. február 23., vasárnap

Citromos, joghurtos zab muffin


Hihetetlen, de egy lehelletnyit sem érezni, hogy cukkorhelyettővel készült!
A zabliszt pedig egy kellemes, kissé diós beütést kölcsönöz neki.
Nagyon finom, ajánlom, hogy próbáljátok ki!
Gyorsan fogy!!



Hozzávalók:
-1 doboz joghurt
-2 tojás
-2 jogurtos pohárnyi zab liszt
-1/2 joghurtos pohárnyi kókusz olaj
-egy csipet só
-2-2 és 1/2 negyedannyi cukorhelyettesítő 
-1 citrom reszelt héja és leve
/Ha nem kapok bio citromot, akkor jobban szeretek 
Dr. Oetker citrom héjat használni. Most is így történt.
Cukrász diszkontból nagyon jó aromát szereztem, 
így a levet azzal helyettesítettem./
-vanília vagy aroma
csapott tk. szódabikarbóna



Elkészítés:

A joghurtba kikeverjük a tojásokat, hozzáadjuk a sót,
 cukrot és olajat.
Bevallom én ezt utóbbit most jól kifelejtettem de így is működött! :D
Mehet bele a citrom és a vanília, 
végül a liszt és a szódabikarbóna is.
Muffin kapszlikba kanalazzuk.
Jó 3/4-éig töltöttem, így lett 10 db.
Előmelegített sütőben, 160°-on készre sütjük.
/Nálam vilanytűzhely, alsó-felső sütés/
Porcukorhelyettesítővel is meghinthetjük de gyümölccsel
vagy ch csökkentett lekvárokkal is tálalhatjuk.

 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése