2021. december 10., péntek

Rakott brokkoli



Gyors ebédötlet!
 Abszolút egészséges!
Hozzávalók:
50 dkg darálthús
só, bors, egyéb fűszerek,
 pl. fokhagyma granulátum, ételízesítő stb.
1 zacskó basmati gyors rizs
 ( bármilyen rizs megteszi de ennek a  legjobb a ch-ja)
füstölt pirospaprika
tejföl (ízlés szerinti mennyiség)
további fűszerek a tejfölbe, só, bors, füstölt paprika is mehet bele
1 db tojás
sajt
brokkoli
 ( nálam mirelit, mert az nincs kezelve)


 
Elkészítés:

A darált húst fűszerezve, füstölt paprikával ízesítve elkészítettem egy serpenyőben. 
Zsiradékot nem, csak vizet teszek alá.
Egy zacskó basmati gyors rizst, illetve szintén egy zacskó brokkolit külön megfőztem.
 A rizst összekevertem a hússal. 
Ez ment a tűzálló tál aljába, rá a brokkoli. 
Egy doboz tejfölben kikevertem egy tojást, adtam hozzá kevés fűszert, majd a tetejére öntöttem, 
végül zsírszegény reszelt sajttal megszórtam. 
  A mennyiségek igény szerint növelhetőek!
A húsos réteget tehetjük két sor brokkoli közé, 
így abban az esetben azt duplázzuk.





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése