2022. december 22., csütörtök

Beigli, azaz bejgli

 




Némi kiegészítés saját tapasztalat után:
Diós/mogyorós, mákos

A hőfokot és egy idő után, mikor kezdett pirosodni a teteje,  visszavettem 160 fokra, és sima alsó felsőre. 
A vége felé tettem kicsit magasabbra. De ez sütőfüggő!
A szemem le sem vettem róla, ezért folyamatosan tudtam alkalmazkodni hozzá a megfelelő hővel.
A mákos egy fél dl-el elbírt volna több vizet. 
Így a mákot óvatosan, hogy a tésztát ne vékonyítsam el jobban, csak eligazítani tudtam a tészta tetején. 
A diósat nyújtottam két sütőpapír között, majd ráfordítottam.
Több nedvességgel a mákos is nyújtható lesz de ne legyen túl vizes!
A tészta nyújtva pár cm-el nagyobb lett, mint a lapon jelölt méret.
Mindent szigorúan mértem! 
A tészta szintén több lett, mint a lapon de pont erre jó a mérés, mert biztos egyenlően osztjuk el, a tölteléket ugyan úgy.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése